PEMINAT SETIA

Monday, April 25, 2011

Peranan ibu bapa adalah menyokong kegiatan sekolah anak-anak

Ibu bapa dalah harapan dan payung tempat anak-anak bergantung. Kepada kitalah tempat mereka meminta pertolongan, minta dibelai, sakit mahu dirawat, sedih mahu dipujuk, susah mahu ditolong, tak tahu mahu diberitahu.

Apabila anak-anak kita menyertai apa saja kegiatan di sekolah, berilah sokongan sepenuhnya. Gunakanlah segala kudrat yang ada untuk menyokong mereka. Jika kita mahu merasai satu pengalaman yang berharga. Lebih-lebih lagi dalam satu-satu pertandingan.


Gaya "Puteri Pokok Anggur"

Aku jahit daun-daun ni selama 3 jam.. spend hampir RM50 kat kedai bunga. tapi aku puas tengok Darling cantik

Bersama-sama rakan baik anakku, Aishah


Bergaya sakan.. walaupun kalah...dan tanpa diberi saguhati pun, anakku tetap gembira. Kerana aku yang berikannya hadiah. Hehehe. Aku tak mahu darling kecewa. dia terlalu kecil untuk memahami erti kekecewaan. Apa yang Darling dan rakan sebayanya tahu ialah setiap apa yang dilakukan perlu ada ganjaran, walaupun sebatang pensel. Sebagai ibu bapa, marilah kita bersama-sama cuba untuk melakukan yang terbaik untuk mereka, kerana merekalah harta yang tidak ternilai untuk kita


Tentang Blog Sensasi

Saya suka menulis. Blog ini merupakan blog personal dan apa sahaja yang dituliskan di sini tiada kaitan dengan sesiapa samada secara langsung atau tidak. Elakkan kontroversi dan saya hanya mahu berblogging dan meluahkan isi hati dari sisi pandangan tersendiri. Moga kita saling menghormati dan menyayangi. Mesej keamanan dari Blog Effa Rina My Sensational Blog Zone.

This is a personal blog. The opinion expressed here represent my own and not those of the other persons.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP