PEMINAT SETIA

Monday, April 25, 2011

Kenali Personaliti Melalui IPW

Pada pagi 13 April 2011, jam 7.30 pagi, aku telah ke Klinik Kesihatan Tg Malim untuk mendapatkan rawatan. Aku rasa badan tak sedap namun, petang jam 1.30 aku ada misi penting bersama-sama pelajar pra U di sekolah ku. janji mesti ditunaikan, walaupun suaraku serak, tekak terasa ada duri yang terlekat. Allah saja yang tahu betapa sakitnya tekakku.

Pada petang itu, semua pelajar Pra U telah menjalani ujian Inventori Personaliti warna (IPW). Aku dibantu oleh Kaunselor Pelatih ku, Radzi. Alhamdulillah, program berjalan lancar


Para pelajar perpuan sedang khusyuk
Aku memang tak larat berdiri.... dengan izin dan keprihatinan anak-anak didikku.. aku bagi ceramah sambil duduk... daripada aku tergolek, baiklah aku duduk. hehehe


Wah!! jejaka idaman Malaya berdebar-debar nak tahu Personaliti Warna masing-masing


Program ini akan berterusan dengan satu lagi program yang akan diadakan pada 26 April 2011. Aku akan memberikan ceramah keibubapaan kepada semua pelajar Pra U sempena pelancaran Protal My-Guru dan Program Penasihat Akademik (PA)






Tentang Blog Sensasi

Saya suka menulis. Blog ini merupakan blog personal dan apa sahaja yang dituliskan di sini tiada kaitan dengan sesiapa samada secara langsung atau tidak. Elakkan kontroversi dan saya hanya mahu berblogging dan meluahkan isi hati dari sisi pandangan tersendiri. Moga kita saling menghormati dan menyayangi. Mesej keamanan dari Blog Effa Rina My Sensational Blog Zone.

This is a personal blog. The opinion expressed here represent my own and not those of the other persons.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP