PEMINAT SETIA

Saturday, April 9, 2011

Pengauditan MS ISO 9001 : 2008

Pada 21 Feb 2011, sekolahku telah didatangi oleh pegawai dari JPN Perak untuk proses pengauditan MS ISO 9001: 2008. Aku merupakan Auditee yang memegang Fail PK18 ( Program Peningkatan Akademik). Memang berat tugas sebagai Auditee ini, namun sebagai Kaunselor, jika diberikan tugas ini, cubalah untuk melakukan yang terbaik. Tahun terdahulu, aku adalah Pengurus Kualiti... Pengalaman yang sangat mahal bagiku.. Pn Hjh Noraini Hj Yeub Sidi, Pengetua Cemerlang sedang menyampaikan cenderamata kepada salah seorang Auditor

Majlis pembukaan pengauditan. Aku sebagai Juruacara juga. Auditor yang hadir ialah Pn Noraini bt Yahya Afandi yang merupakan Penyelia Kanan Bimb. & Kaunseling Unit HEM JPN Perak dan En Rusmizi b Yusof yang merupakan Penolong Pengarah Pengurusan Guru Pendidikan Islam Menengah JPN Perak
Antara fail yang sedang menunggu untuk diaudit

Tentang Blog Sensasi

Saya suka menulis. Blog ini merupakan blog personal dan apa sahaja yang dituliskan di sini tiada kaitan dengan sesiapa samada secara langsung atau tidak. Elakkan kontroversi dan saya hanya mahu berblogging dan meluahkan isi hati dari sisi pandangan tersendiri. Moga kita saling menghormati dan menyayangi. Mesej keamanan dari Blog Effa Rina My Sensational Blog Zone.

This is a personal blog. The opinion expressed here represent my own and not those of the other persons.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP