PEMINAT SETIA

Saturday, April 9, 2011

Aku sebagai guru penasihat BBSM

Pada 8 mac 2011, aku bersama-sama Pn Roziana telah ke Stadium Proton bertugas sebagai JK Bantu Mula BBSM sempena Kejohanan Balapan dan Padang MSSPK Daerah 2011. Seramai 10 orang ahli BBSM turut bersama-samaku. Walaupun aku sebagai kaunselor, namun pengalaman sebagai guru penasihat BBSM sangat berharga bagiku

Anak buah BBSM ku yang sungguh komited bertugas.

Tahniah anak-anakku!

Pada 27 Feb 2011, aku telah bertugas di sekolahku sempena Perkemahan Bulan Sabit Merah Malaysia (BBSM) peringkat daerah.
Ice adalah nadi kepada khidmat kami untuk membantu para atlet


Jangan kata kaunselor hanya tahu kaunseling dan hanya mahu buat kerja-kerja berkaitan kaunseling. Kita kena tahu banyak perkara. Biar banyak ilmu dan pengalaman. Sambil bertugas, kuambil kesempatan memberi motivasi kepada ahli BBSM sekolahku. 2in1 bukan?

Tentang Blog Sensasi

Saya suka menulis. Blog ini merupakan blog personal dan apa sahaja yang dituliskan di sini tiada kaitan dengan sesiapa samada secara langsung atau tidak. Elakkan kontroversi dan saya hanya mahu berblogging dan meluahkan isi hati dari sisi pandangan tersendiri. Moga kita saling menghormati dan menyayangi. Mesej keamanan dari Blog Effa Rina My Sensational Blog Zone.

This is a personal blog. The opinion expressed here represent my own and not those of the other persons.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP