PEMINAT SETIA

Monday, April 18, 2011

Watikah dan Kursus Asas PRS

Pada 4 April 2011 yang lalu, telah diadakan Watikah Pelantikan PRS. Sesi pagi seramai 23 orang dan sesi petang seramai 9 orang. Tuan Pengetua Cemerlang, Pn Hjh Noraini bt Hj Yeub Sidi telah menyempurnakan acara tersebut. Semua ahli PRS telah diberikan buku log (masih Log yang lama, sementara log yang baru tiba) dan button PRS untuk dipakai. Kemudian, pada 12 April 2011 pula, telah selesai Kursus Asas PRS yang diadakan di Makmal Komputer pada 2.00- 5.00 petang. Antara pengisian program ialah : 1. Ceramah tentang PRS dan kemahiran asas kaunseling oleh ku 2. Permainan (3 Pelakon, Bergossip dan Komunikasi 2 hala) oleh aku dan Radzi 3. Demo sesi oleh aku dan Radzi 4. Pengurusan PRS (cara isi buku log, pembukaan akaun FACEBOOK PRS SEKOLAH, analisis minat PRS)

Rijal & Hanif.... Sian, penat buka akaun fb...TQVM...Cayang dia... Aku sedang menyampaikan hadiah kepada ahli PRS yang berjaya dalam aktiviti permainan yang dijalankan Aktiviti komunikasi 2 hala.....kelakar! macam-macam gambar ada..Tapi PRS SMKKJ memang kreatif
Isk2... Gossip bang jangan tak gossip!...Sampai pening Nazhan dengar gossip...Hehe

Ker Yip beriya-iya bergossip!......Huhuhu
Sarojini dalam permainan 3 Pelakon...Steady Saro!! Chewah!
Cikgu Radzi dengan gigihnya memberi "task" gossip kepada Ketua KumpulanDengar jangan tak dengar!!!


Aku ketika sesi ceramah tentang PRS dan kemahiran asas kaunseling. Tak panjang... less is more

Nilah dia 3 Pelakon...1Malaysia tau!!! Anyway.. u all guys memang sporting!


Bergambar kenangan setelah diwatikahkan sebagai ahli PRS sekolah. Biar panas asal bergaya... hehe

Tuan Pengetua sedang menyampaikan ucapan


Kepada semua ahli PRS yang mummy sayangi. Selamat menjalankan tugas dengan baik. Boleh dah buka fb kita prs smkkj. Kita meriahkan bersama-sama ye!

Tentang Blog Sensasi

Saya suka menulis. Blog ini merupakan blog personal dan apa sahaja yang dituliskan di sini tiada kaitan dengan sesiapa samada secara langsung atau tidak. Elakkan kontroversi dan saya hanya mahu berblogging dan meluahkan isi hati dari sisi pandangan tersendiri. Moga kita saling menghormati dan menyayangi. Mesej keamanan dari Blog Effa Rina My Sensational Blog Zone.

This is a personal blog. The opinion expressed here represent my own and not those of the other persons.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP