PEMINAT SETIA

Saturday, April 9, 2011

Pameran dan Kaunter Kerjaya SPM

Seperti biasa, setiap tahun Unit Bimbingan dan Kaunseling akan membuka kaunter untuk pelajar lepasan SPM. Untuk program ini, aku telah menampal semua keratan akhbar berkaitan dengan peluang melanjutkan pelajaran selepas SPM dan juga tentang biasiswa. Untuk tahun ini, Karnival Masuk U untuk kawasan Ipoh, di buat lebih lewat, maka pamplet terkini tidak dapat dipamerkan. Namun, pembaharuan aku buat tahun ini, dengan menyenaraikan laman web dan apa yang penting dan patut dilakukan oleh mereka. Hand out itu aku namakan MAKLUMAT PENTING DARI UNIT BIMBINGAN DAN KAUNSELING. Rasionalnya, mereka akan dapat panduan untuk melakukan satu tindakan selepas peperiksaan SPM diumumkan. Laptop juga ada bersama-sama kami, untuk menunjukkan laman web yang boleh mereka layari


Setiap pelajar yang hadir ke kaunter, wajib menulis nama tanda kehadiran. Sememangnya....wow! tak menang tangan melayannya. Tahniah kepada yang berjaya, yang kurang berjaya, jangan putus asa. Allah kurniakan kita sama ada cerdik akademik atau kemahiran. Teruskan usaha!


Aksi manja ketika bertugas...

aku dengan Kak Pah... hehe
Tak menang tangan kami melayan pelajar yang datang untuk mendapatkan maklumat
Aku sedang menyampaikan pengumuman dari masa ke masa
Wakil dari PTPL yang sangat mudah untuk bekerjasamaWakil dari i-System yang 'cool' turut hadir untuk memberi maklumat kepada pelajar
Aku, Kak Pah dan Radzi...sudah tidak sabar-sabar mahu membantu pelajar!

Papan iklan keratan akhbar




Tentang Blog Sensasi

Saya suka menulis. Blog ini merupakan blog personal dan apa sahaja yang dituliskan di sini tiada kaitan dengan sesiapa samada secara langsung atau tidak. Elakkan kontroversi dan saya hanya mahu berblogging dan meluahkan isi hati dari sisi pandangan tersendiri. Moga kita saling menghormati dan menyayangi. Mesej keamanan dari Blog Effa Rina My Sensational Blog Zone.

This is a personal blog. The opinion expressed here represent my own and not those of the other persons.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP