PEMINAT SETIA

Wednesday, May 25, 2011

Bengkel Pemurnian Nadwah Kepimpinan Islam Kebangsaan 2011

Ustaz Zulfakor dan rakan-rakannyaAku dan Hjh Leha dari JPN Neg. Sembilan
Geng Perak bertungkus-lumus memurnikan modul
Wakil wanita Perak....Aku dan Kekanda Zaidah.. hehe
Aku telah terpilih mewakili Perak untuk pemurnian Modul Nadwah Kepimpinan Islam SM, SMKA dan SABK peringkat kebangsaan. Pelbagai pengalaman menarik epanjang aku berada di Brisdale Hotel, KL ini.

Tentang Blog Sensasi

Saya suka menulis. Blog ini merupakan blog personal dan apa sahaja yang dituliskan di sini tiada kaitan dengan sesiapa samada secara langsung atau tidak. Elakkan kontroversi dan saya hanya mahu berblogging dan meluahkan isi hati dari sisi pandangan tersendiri. Moga kita saling menghormati dan menyayangi. Mesej keamanan dari Blog Effa Rina My Sensational Blog Zone.

This is a personal blog. The opinion expressed here represent my own and not those of the other persons.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP