PEMINAT SETIA

Thursday, July 14, 2011

Pemurnian Modul Nadwah Kepimpinan Islam Kebangsaan Kali Kedua

Perghhh!!. Sorang khusyuk mengedit, sorang tu khusyuk juga....
hehehe
Banner yang glam gitu
YDP Kebangsaan MGKK, Ustaz Ismail dan aku dok khusyuk mendengar taklimat Ustaz Fazli
Ustaz Fazli yang sangat tinggi ilmunya, terkagum Cikgu Rosmani. hehe
Seperti biasa...possing..

Ni gambar paling best, aku dengan Ustaz Zulfakor merangkap cikgu aku kat SMK Sg Pelek, merangkap kawan abah. hehe. Tak sangka jumpa cikgu kat sini. Walaupun aku tak pernah belajar dengan Ustaz Zulfakor, tapi pasal Ustaz kawan baik dengan Cikgu Azman dan Cikgu Akhiar, maka kira cikgu aku juga la kan....


Kami berkampung lagi. Kali kedua, di Hotel Olympic, K.Lumpur untuk memurnikan modul Nadwah Kepimpinan Islam Kebangsaan bagi SABK. Banyak yang diperbincang dan dimurnikan untuk kami "run" pilot programme di peringkat negeri Perak nanti. InsyaAllah, semuanya akan berjalan lancar berkat tunjuk ajar dan kerjasama padu kami.

Tentang Blog Sensasi

Saya suka menulis. Blog ini merupakan blog personal dan apa sahaja yang dituliskan di sini tiada kaitan dengan sesiapa samada secara langsung atau tidak. Elakkan kontroversi dan saya hanya mahu berblogging dan meluahkan isi hati dari sisi pandangan tersendiri. Moga kita saling menghormati dan menyayangi. Mesej keamanan dari Blog Effa Rina My Sensational Blog Zone.

This is a personal blog. The opinion expressed here represent my own and not those of the other persons.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP