PEMINAT SETIA

Wednesday, November 17, 2010

Majlis Restu Ilmu SPM dan STPM

pelajar tingkatan 6 sedang bersalaman dengan para guru
Tuan Pengetua sedang mengedarkan pen

Pelajar lelaki turut memohon restu

Ucapan dan amanat Pengetua
Antara guru yang hadir
Pada 15 Nov yang lalu, Majlis Restu Ilmu untuk calon SPM dan STPM telah menghadiri majlis ini untuk memohon kemaafan dan restu daripada semua guru. Majlis anjuran Unit Bimbingan dan Kaunseling ini amat dinantikan oleh para pelajar sebagai peluang untuk mensuci seala dosa sepanjang berguru dengan semua guru di sekolah ini
Pengetua telah menyampaikan amanatnya. Sebelum itu, aku telah menyampaikan taklimat permohonan On Line kemasukan ke IPTA dan ILKA kepada semua pelajar. Pada 16 Nov telah diedarkan pin number kepada pelajar yang telah membuat pesanan secara pukal.
Dalam majlis ini juga, setiap pelajar telah diberi 2 bantang pen hitam sebagai pembakar semangat untuk menghadapi peperiksaan yang bakal menjelang.





Tentang Blog Sensasi

Saya suka menulis. Blog ini merupakan blog personal dan apa sahaja yang dituliskan di sini tiada kaitan dengan sesiapa samada secara langsung atau tidak. Elakkan kontroversi dan saya hanya mahu berblogging dan meluahkan isi hati dari sisi pandangan tersendiri. Moga kita saling menghormati dan menyayangi. Mesej keamanan dari Blog Effa Rina My Sensational Blog Zone.

This is a personal blog. The opinion expressed here represent my own and not those of the other persons.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP