PEMINAT SETIA

Friday, July 30, 2010

Program Pemantapan Akademik 30 Julai 2010






Hari ini, telah diadakan pemantapan akademik bagi mata pelajaran Pendidikan Islam yang telah disampaikan oleh Guru Cemerlang Pendidikan Islam dari SMKA Slim River iaitu Ustaz Jamaluddin Halid. Manakala, bagi Pendidikan Moral telah disampaikan oleh guru Pendidikan Moral yang sangat berpengalaman iaitu Pn Najmah Termidzi dari SMK Khir Johari

Aku sangat berharap dan sentiasa berdoa, agar semua anak muridku, calon SPM akan lebih serius dalam menjalani program ini. Keberkesanan program bergantung kepada tahap disiplin anak-anak. Ini kerana, jika keadaan dewan yang tidak terkawal, akan mengganggu rakan lain yang ingin fokus kepada sesi ceramah. Jagalah diri sendiri untuk kita boleh menjaga diri orang lain dan tidak menunjukkan perangai yang boleh memalukan diri sendiri. Aku yakin, anak muridku akan berubah walaupun ianya akan mengambil masa.

Tentang Blog Sensasi

Saya suka menulis. Blog ini merupakan blog personal dan apa sahaja yang dituliskan di sini tiada kaitan dengan sesiapa samada secara langsung atau tidak. Elakkan kontroversi dan saya hanya mahu berblogging dan meluahkan isi hati dari sisi pandangan tersendiri. Moga kita saling menghormati dan menyayangi. Mesej keamanan dari Blog Effa Rina My Sensational Blog Zone.

This is a personal blog. The opinion expressed here represent my own and not those of the other persons.

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP