PEMINAT SETIA

Tuesday, July 13, 2010

Penghantaran kertas projek ke Fakulti





Pada 9 Julai yang lalu, aku telah ke Fakulti Perniagaan dan Ekonomi (FPE),UPSI. Mula-mula mengadap 'sifuku' iaitu Dr Marinah Awang untuk mengisi borang penyerahan kertas projek. Kemudian, Dr Marinah menemani aku ke pejabat FPE untuk bertemu Liyana, bagi menyerahkan projek berjilid beserta 2 CD berbentuk PDF. Syukur, segalanya telah selesai. Aku kini menunggu tarikh konvokesyen ku yang dijangka pada Oktober.

Terima kasih kepada penyeliaku, Dr Marinah yang banyak memberi tunjuk ajar kepadaku. Aku bertuah mendapat penyelia sepertinya, tidak lokek ilmu, fully support,facilitate dan sporting. Dr Marinah meminta aku menyertai IMEC.... Hehe... Aku kena fikir-fikirkan peluang menarik ini..

Tentang Blog Sensasi

Saya suka menulis. Blog ini merupakan blog personal dan apa sahaja yang dituliskan di sini tiada kaitan dengan sesiapa samada secara langsung atau tidak. Elakkan kontroversi dan saya hanya mahu berblogging dan meluahkan isi hati dari sisi pandangan tersendiri. Moga kita saling menghormati dan menyayangi. Mesej keamanan dari Blog Effa Rina My Sensational Blog Zone.

This is a personal blog. The opinion expressed here represent my own and not those of the other persons.

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP