PEMINAT SETIA

Saturday, February 13, 2010

Kajian Rintis di Teluk Intan

Pada 11 Februari 2010, aku telah mengambil Cuti Rehat Khas untuk menjalankan Kajian Rintis di Teluk Intan. Aku telah pergi ke beberapa buah sekolah untuk bertemu dengan responden. Terima kasih untuk suamiku yang banyak menyokong perjuangan ini.
Di Bilik Kaunseling SMK Seri Perak
Terima Kasih kepada Kak Noraini Hasbullah yang sangat menyokong
Beg "James Bond" aku
Aku sangat terharu dengan pengorbanan Kak Gee kerana turut mengambil cuti untuk menemani aku, di samping kami merancang untuk mengadakan perbincangan profesional berkaitan bidang Guru Cemerlang kami. Inilah dinamakan sahabat, sanggup susah dan senang bersama-sama. Terima kasih kandaku. Selamat datang ke dunia Sarjana kelak.
Soal Selidik Kajian Rintis
Terima kasih juga untuk mak abah dan adik yang banyak mendoakanku, juga untuk penyeliaku Dr Marinah Awang yang sangat menyokongku. Ini baru permulaan, SPSS akan menyusul. Surat kelulusan EPRD dalam proses, seterusnya perjuangan akan bermula deras.

Tentang Blog Sensasi

Saya suka menulis. Blog ini merupakan blog personal dan apa sahaja yang dituliskan di sini tiada kaitan dengan sesiapa samada secara langsung atau tidak. Elakkan kontroversi dan saya hanya mahu berblogging dan meluahkan isi hati dari sisi pandangan tersendiri. Moga kita saling menghormati dan menyayangi. Mesej keamanan dari Blog Effa Rina My Sensational Blog Zone.

This is a personal blog. The opinion expressed here represent my own and not those of the other persons.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP