PEMINAT SETIA

Friday, February 5, 2010

Disiplin Asas Kejayaan...Bersama PDRM

Terima kasih diucapkan kepada Tuan DSP Adzhar b Othman, Timbalan Ketua Polis, Ibu Pejabat Polis, Daerah Tg. Malim, Slim River yang telah sudi menerima jemputan SMK Khir Johari pada pagi ini. Tuan Adzhar telah menyampaikan ceramah kepada semua pelajar di dewan sekolah dengan tajuk berkisar disiplin pelajar sekolah
Tuan DSP Adzhar b Othman
nampak serius tetapi berjiwa penyayang
Tuan DSP Adzhar b Othman
sedang rancak berbual di kantin sekolah

Turut hadir Koperal Sukri b Ismail yang peramah

Sebahagian cenderamata yang dibawa oleh pihak PDRM
untuk para pelajar

Bungkusan beg, tanda kenangan
Mengandungi pelbagai pamplet yang berinformasi
buku cenderamata yang menarik
TERIMA KASIH PDRM
Program anjuran bersama Badan Disiplin dan Unit Bimbingan dan Kaunseling ini telah berjalan dengan lancar. Aku sebagai pengacara majlis dalam majlis ini, berasa terharu dengan kerjasama jitu daripada PDRM dan selepas ini aku merancang untuk mengadakan program susulan. Tahniah juga kepada semua anak murid kesayangan mummy yang telah menunjukkan disiplin yang baik, walaupun ada yang "nakal-nakal manja".

Tentang Blog Sensasi

Saya suka menulis. Blog ini merupakan blog personal dan apa sahaja yang dituliskan di sini tiada kaitan dengan sesiapa samada secara langsung atau tidak. Elakkan kontroversi dan saya hanya mahu berblogging dan meluahkan isi hati dari sisi pandangan tersendiri. Moga kita saling menghormati dan menyayangi. Mesej keamanan dari Blog Effa Rina My Sensational Blog Zone.

This is a personal blog. The opinion expressed here represent my own and not those of the other persons.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP