PEMINAT SETIA

Friday, January 22, 2010

Persediaan untuk menerima tetamu dari Thailand

Aku menerima SMS daripada Cikgu Faris untuk menghadiri mesyuarat pelarasan akhir sebelum Seminar Pengurusan Pendidikan Sempena Lawatan dari Universiti Vongchavalikul, Thailand yang akan diadakan pada 25 Januari 2010. Namun, semalam Profesor Madya Hamidah SMS dan meminta aku datang lebih awal iaitu pada jam 2 petang. Emmm....tugas berat rasanya kali ini. Aku akan berpasangan dengan Cikgu Sharifah dari SMKA Slim River. Orangnya dinamik, manis dan berkaliber.
Mesyuarat berjalan lancar. Dijangka seramai 39 orang pelajar phD yang akan datang. Urusetia dari UPSI adalah seramai 17 orang, terdiri daripada pelajar Master dan phD dari Fakulti Pengurusan dan Perniagaan (FPE). Surat lantikan dan makluman sebagai urusetia telah diserahkan. Aku akan cuba melakukan yang terbaik. Sepanjang aku menjadi pengacara, ini adalah pengalaman baru yang pasti menyeronokkan.


Semoga semuanya berjalan lancar. Aku dan Cikgu Sharifah perlu berlatih menyebut nama-nama Thailand yang agak asing bagi kami. Namun, kami sukakan cabaran...InsyaAllah

Tentang Blog Sensasi

Saya suka menulis. Blog ini merupakan blog personal dan apa sahaja yang dituliskan di sini tiada kaitan dengan sesiapa samada secara langsung atau tidak. Elakkan kontroversi dan saya hanya mahu berblogging dan meluahkan isi hati dari sisi pandangan tersendiri. Moga kita saling menghormati dan menyayangi. Mesej keamanan dari Blog Effa Rina My Sensational Blog Zone.

This is a personal blog. The opinion expressed here represent my own and not those of the other persons.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP